13 ноември 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Renault Scenic става хибрид с помощта на Continental

Французите въвеждат първата в света 48-волтова хибридна система

Технологичният гигант и производител на гуми Continental ще електрифицира дизеловия модел на новите Renault Scénic и Grand Scénic. За първи път в света, германците ще въведат 48-волтова хибридна система в серийно производство за един от големите автомобилни концерни. 

Технологията на Continental е изключително икономична като помага за значително намаляване на разхода на гориво и изгорените газове. Вместо конвенционалния стартов генератор, системата използва електрически мотор с постоянен ток от 6 киловата и моментно напрежение от 10kW, който задвижва коляновия вал на двигателя чрез ремък.

От 2013 г. инженерите на Continental работят заедно с Renault върху хибридна задвижваща система за среден клас автомобили. За да постигнат най-добри резултати в икономичността, партньорите използват нисковолтова хибридна технология, която работи при 48 волта. Този подход се отличава от по-скъпата високоволтова технология, която работи при 300 до 400 волта и обикновено е използвана в хибридните автомобили. 48-волтовата система реализира значителни икономии и с нея Рено се стреми към комбиниран разход от 3.5 литра дизел на 100 км и още по-ниски от настоящите 92 гр/км въглеродни емисии, което е най-доброто постижение в класа.

Според Continental, пазарът на 48-волтови хибридни системи ще има значителен растеж през следващите години като компанията очаква през 2025 г. приблизително всеки пети автомобил в света да ползва такава система. 48-волтовото решение може да бъде сравнително лесно комбинирано с вече съществуващите двигатели с вътрешно горене, защото не изисква повече пространство от конвенционалния стартер генератор.

Това е постигнато чрез висок коефициент на мощност към размера на електрическия мотор, който не съдържа редки минерали. Коефициентът е получен с водно охлаждане на статора и високата ефективност на индукционния двигател. За да се икономиса пространство, инверторът, който преобразува директното електричество от акумулатора в променливото напрежение, необходимо за работата на системата, е интегриран в капака на двигателя.

Готовата за инсталиране 48-волтова задвижваща система е произведена в завода на Continental в Нюрнберг, който е специализиран за сложни електронни модули, използвани в автоматичните трансмисии. В допълнение на хибридната система, Continental работи и върху решение за разполагане на електрическия между трансмисията и двигателя и така да позволи чисто електрическо задвижване в градски условия.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Еко
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.