Сложиха газов инжекцион на Porsche Cayenne Turbo
Карането на газ вече не се отразява на мощността на колата. Влиянието на най-новите модели газови инжекциони върху силата на двигателите е толкова минимално, че остава незабележимо при каране дори и при най-мощните автомобили. Това стана ясно по време на презентация на полски специалисти пред представители на сервизи от цяла България. Обучението се организира от българската марка газови системи REAGAS и се провежда от 17 до 19 февруари в гр. Стара Загора.
По време на събитието беше направена демонстрация с газов инжекцион, монтиран на Porsche Cayenne Turbo. Тя показа, че за оптималното функциониране на колата голямо значение има не само изборът на точната инжекционна система и качеството й, но и как тя е монтирана и как е настроен софтуерът.
При колите с мощни двигатели този процес е дори още по-сложен. Основен момент е изборът на рейки – инжекторните рейки трябва да са „бързи” (нискоомови), тоест да осигуряват непрекъснато впръскване на гориво при високи обороти. Също така, за да работят безпроблемно мощните автомобили, се използват по-усилени компоненти на газовата система.
Освен, че не влияят осезаемо на мощността, най-новите модели газови системи са „умни” – те анализират работата на двигателя и стила на каране на шофьора и се адаптират спрямо него.
Инжекционната система REAGAS има всички необходими сертификати за качество (67R-01,110R-00,10R-03), гаранционно и извънгаранционно обслужване с европейска гаранция 24 месеца.