22 октомври 2018
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Seat ще става директен конкурент на Alfa Romeo

Volkswagen иска да препозиционира дъщерната си марка Seat. След като дълги години несигурно залиташе между спортен дизайн и ниски цени, сега германският концерн иска испанският член на семейството да бъде определен като "млада, перспективна и емоционална автомобилна марка". Или казано иначе, като конкурент на Alfa Romeo.

Според шефа на Volkswagen Group Херберт Дийс, сред младите потребители в Европа Seat е доста по-известна марка от Alfa Romeo, а при по-възрастните е точно наобратно и за тях италианският бранд е романтична икона. И тъй като на младежите до 25 - 30 години, Алфа не им говори толкова много, сега е моментът друг да заеме сърцата им.

Volkswagen от доста години се опитва да се докопа до марката Alfa Romeo, но досега винаги е получавала твърд отказ от италианските собственици. В амбициите на германците, Алфа би могла да се превърне във втората им премиум марка след Ауди, която да се бори директно срещу BMW, докато "четирите ринга" от своя страна да се заемат в по-насочена битка с Mercedes-Benz.

От VAG са уверени, че благодарение на обновената гама и най-вече на AUV-моделите, Seat може да постигне още по-сериозен ръст в продажбите. А новата подмарка на испанците - Cupra трябва да даде допълнителен тласък, привличайки по-спортно настроените кандидат-купувачи на нови коли.

Именно чрез Cupra от Seat искат да се конкурират с Alfa Romeo. Първият модел, който би трябвало да стори това е кросоувърът Cupra Ateca, който бе представен по-рано през годината. Спортната версия на високопроходимия Seat разчита на двулитров турбобензин, доставящ 300 конски сили, 4х4 система с т. нар. "торк векторинг", адаптивно окачване и специални режими за движение, избирани от контролер.

Cupra Ateca ще трябва да дръпне част от потенциалните купувачи на Alfa Romeo Stelvio. И докато на дизайн испанецът не отстъпва на италианеца, а на цена е може би доста по-добър, то Stelvio има предимство по отношение на размера и на свой ред има специална спортна версия, наречена Quadrifoglio, която предлага 2,9-литров V6, разработен от инженерите на Ferrari, с мощност от цели 510 к.с.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Бизнес

Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.