Новата Toyota Auris с две хибридни конфигурации

Новото, трето поколение на Toyota Auris отбеляза световната си премиера на автосалона в Женева. Популярният хечбек разполага с по-динамичен екстериорен дизайн и с изцяло нов хибриден двигател с обем 2.0 литра, който се присъединява към серията двигатели, бележейки дебюта на двойната хибридна стратегия на Toyota.
През 2010 г. първото поколение Auris беше първият масов модел на Toyota в Европа, който се възползва от хибридното задвижване и сега той ще бъде първият модел, предлагащ избор от две хибридни задвижвания. Досегашната гама от двигатели на Auris се състои от пет конвенционални двигателя и един хибриден.
Отразявайки непрекъснатия фокус на марката върху хибридната технология, новият Auris ще предложи на клиентите само един конвенционален двигател - 1.2-литров турбо бензинов агрегат и избор от хибридни двигатели с мощност от 122 к.с., 1.8 литра или 180 к.с., 2.0 литра. И двата агрегата в хибридните комбинации са атмосферни.
Новата Toyota Auris е станала малко по-голяма от предшественика си - с 40 мм по-дълга, с 30 мм по-широка, но с 25 мм по-ниска. Така актуалните габарити са 4370 мм дължина, 1790 мм ширина и 1435 мм височина. Колесната база пък е 2640 мм.
Новият хечбек е изграден на също така новата платформа на японците, наречена TNGA, на която са също модели като Prius, Camry и CH-R. Според Toyota, TNGA ще доведе до по-комфортно шофиране, благодарение на оптимизиран център на тежестта, многозвенното задно окачване и по-твърдата корпусна обвивка чрез използване на стомана с висока якост като арматура в ключови области.
А най-важната новина е, че от тук нататък клиентите на Toyota няма да могат да поръчат лек автомобил на марката с дизелов двигател.













