06 април 2020
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Shell с кампания за контрол на горивата в обектите си

Shell България официално представи „Знак за качество“ – нова инициатива на веригите бензиностанции за инспектиране и сертифициране на качеството на продуктите на пазара в България.

У нас, компанията е единствената в бранша, която получава сертификат за своята система за управление на високото качество на предлаганите горива от независимия световен лидер в контрола SGS. За проекта е създадена специално оборудвана мобилна лаборатория, която посещава без предварително предупреждение бензиностанциите Shell и анализира на място 7 параметъра на бензиновите и 7 параметъра на дизеловите горива.

В продължение на три месеца SGS е осъществила детайлни тестове на обекти Shell в цялата страна, които са максимално представителна извадка за веригата. Резултатите от проведения анализ дават основание за сертифицирането със „Знак за качество“, тъй като данните показват, че изследваните горива отговарят не само на БДС, но и на европейските стандарти за високо качество.

Тестовете включват и уникална проверка за наличие на микробиологично замърсяване при дизеловите горива, която не е част от задължителните регулаторни изисквания и Shell България е първата компания в страната, която следи този параметър. Спонтанните посещения на мобилната лаборатория продължават, като за една година ще има 600 теста на бензиностанциите на компанията.

Анализът в мобилната лаборатория се прави с високотехнологични уреди от специалисти на SGS, които контролират параметри на бензина като октанови числа, сяра, парен натиск, дестилационни характеристики и др. За горивата за дизеловите двигатели анализът се прави на показатели като плътност при 15 °С, пламна температура, съдържание на вода, сяра и др.

Резултатите от тестовете на всяка бензиностанция се обявяват както на сайта на Шел, така и на съответния търговски обект. По този начин се осигурява прозрачност на данните, получени от проведените анализи, за да бъдат клиентите постоянно информирани и убедени в качеството на горивата, които се предлагат на бензиностанциите Shell в страната.

Инициативата е част от световната стратегия на Shell за усъвършенстване на продуктите, които предлага подобряване на обслужването в обектите си. Компанията непрекъснато търси нови начини, с които да развива и надгражда системата за контрол на качеството, за да отговори на постоянно нарастващите изисквания на клиентите.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Бизнес
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.