22 август 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Ето го баварският гигант BMW X7 (галерия)

Дългоочакваният SUV BMW X7 вече е официален факт. Най-големият всъдеход на баварците предлага гъвкавите динамични характеристики на SAV с впечатляващо пространство и високи дози лукс. Разширяването на моделната гама с BMW X7 е част от актуалната продуктова офанзива в луксозния сегмент, която е съществен елемент от стратегията NUMBER ONE > NEXT на BMW Group. BMW X7 ще се произвежда в завода на BMW в Спартанбърг (САЩ). То ще бъде въведено на пазара през март 2019 година.

BMW X7 е дълъг 5151 мм, широк 2 метра и висок 1805 мм, като междуосието му е 3105 мм. Върховият Х-модел е с новия дизайнерски език на марката, със скулптурирани повърхности и прецизни линии. Акценти са доста голямата бъбрековидна решетка, новияте фарове и брони, големият клирънс и дългата линия на покрива. Моделът серийно се оборудва с 20-инчови алуминиеви джанти. Като допълнително оборудване се предлагат джанти с размер 21 и 22 инча.

Интериорът предлага доста място - толкова, че да побере безз проблем три реда седалки. Дори и тези "в багажника" са пълноценни места за седене с подлакътници, поставки за чаши и USB интерфейс. Като опция средният ред се оборудва с две комфортни индивидуални седалки. Всички седалки се регулират електрически с натискане на бутон. В зависимост от нуждите вместимостта на багажника може да бъде увеличена от 326 до 2 120 литра.

При въвеждането си на пазара, новият BMW X7 ще се предлага с един V8 бензинов двигател с мощност 462 к.с. при BMW X7 xDrive50i (няма да се предлага в Европа), един редови шестцилиндров бензинов двигател с 340 к.с. при BMW X7 xDrive40i, както и два редови шестцилиндрови дизелови двигателя с 265 к.с. при BMW X7 xDrive30d и 400 к.с. при BMW X7 M50d. Всички двигатели отговарят на нормата за вредни емисии Euro 6d-TEMP.

Всички мотори серийно са комбинирани с осемстепенна трансмисия Steptronic, а тягата се доставя към четирите колела с фирмената система xDrive. То се отличава с управление с оптимизирана ефективност и подава повече мощност към задните колела. Допълнително повишение на динамиката на управлението се осигурява от М Спортния диференциал с електронно управляван блокаж на задния диференциал, който е сериен при BMW X7 M50d и опционален при BMW X7 xDrive50i и BMW X7 xDrive40i.

Серийното оборудване на BMW X7 включва адаптивно въздушно окачване с амортисьори с електронно управление. В зависимост от ситуацията височината на автомобила може да бъде променяна с до 80 мм с натискане на бутон, както и с BMW Display ключа. Освен това комфортът, пъргавината и офроуд възможностите могат допълнително да бъдат оптимизирани с опционалните системи за контрол на окачването. Допълнителна пъргавина и увереност осигуряват Интегралното активно кормилно управление и системата Executive Drive Pro с активна стабилизация срещу накланяне.

За всички варианти на модела с изключение на BMW X7 M50d се предлага и офроуд пакет. Той включва допълнителен бутон за избор на четирите режима на движение xSand, xGravel, xRocks и xSnow, с които се активират настройки на височината на автомобила, системата xDrive, характеристиките на педала на газта и управлението на трансмисията, както и регулиращите намеси на системата за контрол на стабилността DSC.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.