WEC: Audi остава с дизел и през 2016
Отново на дизелов двигател ще разчитат от Audi за преследване на титлата в клас LMP1 на Световния шампионат за издръжливост (WEC) през 2016 година. От компанията не се отказват от концепцията си, която донесе и първата дизелова победа в "24-те часа на Льо Ман" през 2006 година, но със сигурност ще направят промени, за да може тимът да е по-конкурентен на братския отбор на Porsche.
Audi R18 ще е с модифициран 4-литров V6 дизелов агрегат, а сериозният скок се очаква да бъде в хибридната система. Там отборът иска да се качи в по-горния подклас 6MJ, като през миналия сезон той беше в 4МJ. Освен това машината вече ще складира кинетичната енергия не в ротори, а в литиево-йонна батерия.
Промените по аеродинамиката също са отчетливи, като най-сериозна пластична хирургия е претърпяла предната част на машината. От Audi обявиха, че няма да има промяна в списъка с пилотите, които ще карат в шампионата. Това означава, че в Audi #7 ще седнат трикратните победители в Льо Ман Андре Лотерер, Беноа Трелуйе и Марсел Фаслер, а в Audi #8 ще си партнират Лоик Дювал, Оливие Жарвис и Лукас ди Граси.