01 февруари 2023
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Ето го 2,5-тонния спортист Dodge Durango SRT

Може би си казвате "Ама чакай, за какъв спортист става въпрос?" и имате право. Dodge Durango не е нищо повече от голям семеен кросоувър с три реда седалки, който буквално си тежи на мястото. Или по-точно не беше нищо повече от това. 

С добавяне на SRT емблема огромният автомобил се преобразява в машина, способна на подвизи, които да накарат дори целенасочена бегачка да подвие опашка. Това е така, защото под капака на американския гигант работи 6,4-литров V-осмак Hemi с 475 коня и 642 Нм въртящ момент. 

Така колата, която досега е беше за водене на децата до училище, вече става и за драг писта, където V8 топузът минава 400-те метра за 12,9 секунди. Спринтът до 96 км/ч отнема само 4,4 секунди, което е точно колкото Porsche 718 Boxster S. Не е ясно каква е максималната скорост, но очакваме серизно число. 

С подобна динамика и тегло трябва зад десния педал да стоят и солидни спирачки, а това е така. Зад 20-инчовите джанти, обути със всесезонни гуми Pirelli, стоят шестбутални апарати, които захапват ротори с размери на капаци за улични шахти. 

Колата запазва функционалността си и може да тегли до 3,9 тона. Системата за задвижване на четирите колела има седем режима, при които разпределението на мощността между предния и задния мост варира от 40:60 до 30:70, като има и вариант за равно подаване към предни и задни гуми за оптимизиране на сцеплението при каране на хлъзваци повърхности като сняг. 


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.