25 август 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Toyota ликвидира марката Scion

Само 13 години съществуване на марката Scion. Това ще бъдат думите в Уикипедия, когато официално Toyota сложи край на живота на дъщерната марка. Очаква се официалното потвърждение да дойде всеки момент, като според слуховете служителите на подразделението вече са информирани за ликвидацията.

Основната причина за решението на японците не са толкова продажбите, които така или иначе не са и много впечатляващи напоследък, а невъзможността да се достигне целевата група, заради която всъщност се пръкна марката през 2002 година. Тогава от Toyota искаха да направят успешна линия за младите си клиенти, но от тогава до днес статистиката сочи съвсем друго - закупилите автомобили Scion са със средна възраст от 49 години.

През 2015 компанията е пласирала 56 167 автомобила от петте си модела - купетата tC и FR-S, базираният на Mazda iA, xB и преименуваната Toyota Auris - iM. Това е доста далеч от пика от 175 000 продадени машини през 2006 година.

От Toyota ще опитат да задържат част от служителите до края на лятото, за да може да бъдат продадени вече произведените автомобили, а след това всеки от работниците ще трябва да кандидатства отново за работа в компанията.

Крайното решение идва само няколко месеца след автомобилния салон в Лос Анджелис, където Scion представи кросоувъра C-HR, взет от компанията майка.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.