Vanderhall Venice: "Бюджетната" триколка с 200 коня
Ако името Vanderhall не ви е познато, то това навярно е защото компанията от Юта, САЩ, не е никак голяма и съществува от няколко години, по-точно от 2010 г.
Моделите на бранда са само и единствено триколки, като досега американците предлагаха два варианта на своята Laguna, която струва почти 50 000 долара в най-евтиния си "окастрен вид". Това, съгласете се, са доста пари за една от най-непрактичните коли в света.
Именно затова Vanderhall пускат бюджетна версия, която да запази лудостта на Laguna, но в по-достъпен вид. Така се ражда Venice. Новият модел се придържа към познатата конфигурация и визия, но за намаляването на цената са предприети някои мерки, сред които замяната на карбоновите панели с такива от композит. Разликата в цената е огромна - докато Laguna е на петдесетачка от 50 бона, Venice може да бъде ваш за 29 950 долара.
Алуминиевото шаси си остава същото като при Laguna, затова е постигнато сухо тегло от 623 кг, което в комбинация с 1,4-литров турбо-бензинов мотор на GM с 200 к.с. осигурява много добра динамика. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема под 5 секунди, а максималната скорост е 210 км/ч.
Въпреки бюджетната насоченост Venice разполага и с добре дошли екстри като подгрев на седалките, аудио система с Bluetooth свързване, ABS. Говорейки за спиране, триколката може да се закове на място от 96 км/ч за под 30 метра.