21 юни 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Opel с близо 30% ръст на продажбите в България

Компанията с рекорд и в родната Германия

Opel постигна изключително добри резултати на българския пазар през последната година, като отбеляза ръст от точно 29,68 процента на обема на продажбите в сравнение с предходната 2014 г.

2015 бе много успешна година за марката Opel в България, което се дължи както на лансирането на новата Corsa, така и на провеждането на някои много добри кампании и инициативи. Ние увеличихме обема на нашите продажби и сме оптимисти, че ще успеем да продължим тези успехи и през 2016 година” сподели Вихрен Горанчев, директор на търговското представителство на Opel за България. “Основанията за оптимизъм се дължат до голяма степен на влизането на пазара на изцяло новия Opel Astra, който започна да се радва на поръчки веднага след автомобилното изложение в София, където празнува своята премиера за страната. Очакваме силно представяне и от комби варианта Sports Tourer, който ще се появи в нашите дилърства през пролетта на 2016 година.

През миналата година регистрациите на Corsa са нараснали с 69 процента, което се дължи на въвеждането на новия модел през януари. Най-силния ръст на годишна основа в гамата на марката отбеляза компактният Opel Meriva, от който бяха продадени десет пъти повече автомобили или с 917% повече от предходната година.

SUV моделът Opel Mokka отбеляза също голямо увеличение от 45,45%, а по-големият SUV модел на марката Antara завърши годината с увеличение в размер на цели 262%.

Важно е да се отбележи също, че през 2015 година марката Opel успя да реализира голям ръст и на продажбите си на лекотоварните модели Movano и Vivaro в България. И двете линии в лекотоварната гама регистрираха увеличение на обема на продажбите, като при Vivaro то бе 150%, а при Movano 167 процента.

Освен у нас, Opel регистрира и рекорд на домашния немски пазар, където бяха реализирани 229 000 нови автомобила. Това е най-добрият за последните четири години обем на продажби в Германия, като продадените нови коли са с 10 300 повечев сравнение с предходната година, което се равнява на ръст от 4,7%.

Само през декември автомобилният производител с централа в Рюселсхайм отбелязва над 18 800 регистрации на нови автомобили – увеличение с 2 400 автомобила или с 15%. В сравнение със същия месец на 2014 г. пазарният дял на Opel нарасна с 0,5 процентни пункта на 7,6 процента, което превърна декември в месеца с най-добър пазарен дял на леки автомобили от 2011 година насам.

Opel Astra е една от основните причини за ръста. Бяха продадени 56 300 екземпляра от компактния бестселър, което в сравнение с предходната година е 21,6 процентно увеличение. Компактният SUV Mokka е също бестселър с продадени 31 200 автомобила в Германия през 2015 г. Всъдеходът вече регистрира 500 хилядната си поръчка, от лансирането си пред три години.



Рейтинг :
09.09 2023 в 06:30 1
+ 0
- 0
sffsdf5956
 
Още от : Бизнес
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.