Toyota пак е най-ценната автомобилна марка в света
Toyota е най-ценната автомобилна марка в света, показва престижната класация на Interbrand. Ако формулировката ви е позната, това е така, защото японците за трети път тази година се нареждат на най-доброто място в някой топ.
Класацията на Interbrand включва 100 разнородни марки, а Toyota заема 5-о място в цялостното подреждане със стойност, оценена на 53,58 млрд. долара. Следващата автомобилна компания е Mercedes-Benz, на 9-о място, следвана от BMW - на позиция 11.
Останалите автомобилни марки и съответните им места са: Honda (21), Ford (33), Hyundai (35), Audi (38), Volkswagen (40),Nissan (43), Porsche (50), Kia (69), Land Rover (78), Mini (88) и Tesla (100).
Погледнато по друг начин, 29 от фирмите са свързани с автомобилния и технологичния сектор. Според главният изпълнителен директор на Interbrand Джез Фрамптън общото между между тях е, че не само се справят с промените, а ги предизвикват.
Разбира се, цялата класация е на база стойност, а не коя марка се харесва най-много от някого.