Visa ще е официална платежна система на Формула Е
Нелсън Пикет - младши ще е посланик на компанията
Visa Европа обяви партньорството си с FIA Формула Е – първото в света високоскоростно състезание с автомобили, изцяло задвижвани от електричество. След като стана партньор на пилотното издание на европейското състезание миналата година, Visa вече е и официалната платежна система за следващите три състезателни сезона на Формула Е до 2018 г. Вторият състезателен сезон започна в Пекин на 24 октомври.
Платежната система обяви също, че Нелсън Пикет-младши е първият пилот, спонсориран от Visa, който ще бъде и неин посланик. Пикет-младши е символ на уважаван и успешен пилот, в чиито вени тече страстта към високите скорости, помогнала му да натрупа впечатляващ опит за 22-годишната си възраст. По-рано тази година той спечели наградата на Visa за най-бърза обиколка - трофей присъждан на пилоти, които показват най-добри резултати за обиколка във всяко състезание.
Наградата на Visa за най-бърза обиколка ще продължи да играе ключова роля в партньорството на Visa Европа с Формула Е. В допълнение към уникалния трофей най-бързият пилот ще получава по две шампионски точки от FIA за всяка спечелена точка по време на състезанието.
„Партньорството между Visa Европа и Формула Е e перфектната симбиоза между два наистина новаторски бранда. Формула Е е символ на промяната и прехода към бъдещето на електрическите болиди в света на мотоспорта, докато ние от Visa се стремим да развиваме иновациите в технологиите на разплащанията, като ги направим по-бързи, по-лесни и по-сигурни от всякога. Ние търсим партньори, които имат същата отдаденост и стремеж към иновации и лидерство, така че за нас е съвсем естествено да разширим своята подкрепа към този революционен спорт чрез глобално спонсорство за следващите три години,“ каза Марк Антипов, главен директор „Маркетинг и продажби“ във Visa Европа.
„Безкрайно щастливи сме, че Visa Европа прие поканата ни да бъде официална платежна система на Формула Е. Visa е световно-призната компания с отлична репутация в областта на иновациите - качества, които вярвам, че правят компанията перфектния партньор на Формула Е,“ сподели Алехандро Ага, главен изпълнителен директор на Формула Е.
Visa ще разшири това партньорство като ангажира потребители, членове и търговци на всички европейски пазари чрез микс от маркетинг активности в социалните мрежи, дигиталното пространство и традиционните канали. Умелото използване на социалните и дигиталните медии от Формула Е прави феновете част от състезанията. Доказателство за това е новаторската инициатива FanBoost, която предоставя възможност на феновете да гласуват за любимия си пилот, който по този начин ще получи допълнителна мощ в състезанието – ниво на взаимодействие, невиждано досега в професионалния спорт.