Honda възроди Passport
Под името Passport, Honda предлагаше в САЩ ребрандиран Isuzu Rodeo между 1993 и 2002 година по линия на сътрудничество между двете марки. След прекратяване на партньорството, моделът отиде в небитието и отстъпи мястото си на Pilot като средноразмерен представител на марката в нарастващия SUV сегмент.
Сега, обаче, от Хонда възкресяват името за свой собствен проект, позициониран между гореспоменатия Pilot и по-компактния CR-V.
Дизайнът на новия модел е в унисон с актуалната гама на японците, като общо взето виждаме един по-голям и по-корав на външен вид CR-V. Салонът е просторен и предвиден за петима пасажери (макар по-малкият CR-V в Европа да предлага място за 7), а товарният отсек е сред водещите в класа.
Налице е последен модел инфотейнмънт система, чиито дисплей според версията на оборудване е 5 или 8 инча.
За задвижването на новия Passport се грижи 3,5-литров V6 бензинов мотор, свързана с 9-степенна автоматична скоростна кутия, предаваща (опционално) тягата към четирите колела чрез системата i-VTM4.
Системата използва електронно разпределение на тягата, което позволява прехвърляне на до 70% от двигателното усилие към задните колела, като тази тяга може да се разпредели съответно изцяло към лявото или дясното колело. i-VTM4 има и 4 предефинирани режима според типа на настилката.
По отношение на безопасност и асистиране, налице са системи като автоматична аварийна спирачка, предупреждение за челен сблъсък, асистент против напускане и за поддържане на лентата, адаптивен автопилот и др. Все още не е ясна цената, но е ясно, че моделът е изключително за пазара за Северна Америка.