23 октомври 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

WRC: Ожие откри Сардиния с победа

Себастиен Ожие (VW) спечели първия и единствен етап в първия ден на Рали "Сардиния" в Световния рали шампионат. Французинът спрях хронометъра след изминаване на 2-километровото трасе на 2:00.04. Най-близо до него бяха естонецът От Танак (Ford) и съотборника на Ожие - Яри-Мати Латвала, които бяха с абсолютно еднакво време и с изоставане от 0.3 от секундата от лидера.

Кевин Абринг беше с най-бързия Hyundai в първия, по-скоро демонстрационен етап, заемайки четвъртото място, непосредствено пред Андреас Микелсен (VW). След норвежеца се наредиха останалите три машини на Hyundai, управлявани съответно от Тиери Нювил, Хейдън Падън и Дани Сордо.

Победителят от предишния кръг в Португалия - Крис Мийк не застана на старта, защото надпреварата не попада в тазгодишния съкратен календар на Citroen.

В същото време Себастиен Ожие получи подкрепа от някогашния си голям съперник - Себастиян Льоб. Най-успешният рали състезател в историята заяви, че правилата за подредба на старта в състезанията действително ощетяват най-добрия пилот. В момента във всеки старт лидерът в генералното класиране задължително стартира първи в петък и събота, чистейки трасето за конкурентите си. В голяма част от кариерата си Льоб бе в подобна, но по-облекчена позиция, защото тази подредба важеше само за първия пълен ден.

"Сегашните правила наказват най-добрия пилот, а това в момента очевидно е Ожие. Да чистиш в петък беше голяма битка, но да го правиш и в събота си е направо глупост. Трябва най-добрият да спечели, както е в останалите спортове, а не да бъде спиран, както най-бързият спринтьор не стартира в тревата до пистата, а бяга заедно с останалите", коментира възмутеният Льоб.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Мотоспорт
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.